Thursday, August 6, 2009

Consolele din Romania sunt Vandute Ilegal

In urma unei discutii cu un coleg de munca am ajuns la o concluzie. Consolele din Romania se vand ilegal. Practic si teoretic eu primesc doar jumatate din produs. De ce? Din simplu motiv ca Romania nu are suport pentru console. Eu daca am patit ceva la Xbox360 l-am facut pachet in alta tara cu suport, sau daca nu merge ceva anume dau telefon in UK sau alta tara cu suport. Stiu sunt multi care ofera service pentru console dar aia cer bani.

Alt exemplu: am cautat un cablu SD(A/V) pentru PS2 ca pe aur. Nici un magazin din Romania nu vinde macar un accesoriu pentru PS2. Nici macar aia de fac service.

Legat de asta : Romania nu exista pe harta Blizzard.

Cei care vin sa-mi spuna ca exista suport pentru Romania, sa-si faca ei cont pe Xbox Live sau PSNet si sa-si aleaga tara RO nu UK si dupa vorbim.

PS: NU EXISTA RO, TOTI FACEM CONT PE UK!

0 Comentarii:

Post a Comment