Thursday, August 6, 2009

StarCraft 2 niet LAN

Am citit zilele trecut un articol pe GameSpot din care am aflat ca StarCraft 2 nu va detine LAN.
Putin cam aiurea dar am inteles miscarea. Oarecum piratezi jocul dar de jucat tot pe Battle.net trebuie pentru a te arata un jucator bun. Eu unul sunt multumit de aceasta decizie.
Eu detin StarCraft si Brood-ul, Diablo 2, Warcraft(Reign si Frozen) in original.
Sunt fan Blizzard si chiar am fost incantat de aceste jocuri la vremea lor. Am dat niste bani dar am niste jocuri care au facut istorie in original.

Copilasi mergeti si cumparati si voi o licienta, poate asa ajungem si noi pe Blizzard si poate nu mai zic Blizzardzi ca suntem mai prastie decat un Polonez care ala cumpara licienta Blizzard.

2 Comentarii:

Zeratul said...

Fii sigur ca se va face BN privat si vom juca acolo nicio problema... In fine pe mine ma ingrijoreaza mai mult cerintele jocului ma tem sa nu ceara prea mult... niciun joc de la blizz nu cere dar sper sa nu se termine traditia.

PS: Frate omule, am si eu o sugestie, schimba te rog tema sau muta-te de pe blogspot ca isi bata toti ruptii joc de tine <== Asta e un sfat nu o observatie...

Unknown said...

Posibil...eu astept :) Blizzard este singura firma care poate spune: Facem Diable 4, instant au 2.000.000 de utilizatori care fac precomanda si pot spune gata joc :)

PS:Dar eu sunt fan Blogspot :) chiar imi place :) si ce anume are tema asta?

Post a Comment