Monday, July 25, 2011

A murit...Amy


In general cei care sunt buni se duc repede, doar Ozzy nu moare :)
Da, vorbesc de Amy Winehouse. Inainte ca anumite persoane sa-si etaleze flegmele rau intentionate la adresa artistei trebuie sa priveasca playlist-ul propiu iar daca nu cunosc un artist de blues, funk sau soul stanga impreujur, adica, 180 de grade si singurul gen care domneste la ei in playlist sa domneasca in continuare. Sunt satul de copilasi rebeli sau "cunoscatori" in materie de muzica care dau drumul frustrarilor muzicale pentru a justifica injuraturile la adresa decedatei Amy Winehouse.

  Din punctul meu de vedere Amy Winehouse este un geniu muzical. A unit anumite genuri de muzica si a iesit Amy Winehouse. O facea foarte bine. Poate live-ul nu suna ca studioul din cauza influentei diferitelor elemente care au dus la moartea artistei dar facea show. Si da, eu urmam sa-mi procur bilet la concertul din Bucuresti dar fix in ziua cand trebuia sa ma deplasez pentru a cumpara biletul am aflat de anularea concertului.

Deci, cand veniti si spuneti: "Mori tarfa mori" justificati. Pana atunci, invatati muzica. ;)

2 Comentarii:

thian1899 said...

Stii, poate persoanele care spun "mori tarfa mori" nu se refera neaparat la vocea ei, ci mai degraba la felul cum a murit. Nu este cool si nici macar interesant "harakiri-urul" asta. It is simply too stupid. Nici macar nu-i poti gasi un motiv intemeiat decat unu stupid. Si asta o spun din punctul meu de vedere si din .. experienta sa o zic asa. Nu le iau aparera celor care judeca.. pur si simplu incerc sa justific comportamentul cel care spun "mori tarfa mori".

Anonymous said...

nu justifica prostii ca nu are rost... parerea mea

Post a Comment