Thursday, October 20, 2011

O cafea

Poate ca eu sunt copilul american nascut in comunism si semi crescut in spiritul lui.
O cafea este o cana de cafea si se poate bea oriunde. Cand zic cuiva hai la o cafea, inseamna o cafea. Chiar daca mergem la MC sau KFC sau mai stiu eu unde. Este o cafea. Se poate bea acolo, se poate lua la paharul acela de plastic, hartie, etc. si merge cu ea in parc.

Poate nu sunt eu romantic si nu vad utilitatea unui restaurant pentru a bea o cafea dar am zis cafea cu cina sau intalnire sau mai stiu eu ce. Cafea, o cafea, doar o cafea.

Da, nu pot trece peste complexitatea intalnita astazi pentru a bea o cafea. Sunt bulversat. :)

2 Comentarii:

Masaj erotic Baia Mare said...

Sigur, o invitatie la o cafea inseamna o cafea... De ce esti asa de stresat? Ai primit vreun repros pe tema asta?

Unknown said...

Chiar daca sunt stresat, tot nu o sa vin la masaj!
:)

Post a Comment